perjantai 9. marraskuuta 2012

Peppi juhlat - Pippi kalas

Juhlienjärjestäjän elämää saa maistella
meillä tänään...eilen...ja huomenna! :)
Paljon olen taas onnistunut keksimään
tekemistä ja tekeminen ei näytä loppuvan.
Eilen leivoin kakkupohjat ja tein kinuski-
täytteen kun sen täytyy kylmettyä jää-
kaapissa yön yli. Tänään kakut on täytetty,
juustokakku tehty ja voileipäkakku on
koristelua vaille valmis. Huomenna
kakkujen koristelua ja niin ne juhlan
tarjottavat saadaan pöytään. Huomenna
kuvia kakuista ja vieraiden mielipiteitä.
Tänään halusin kuitenkin näyttää kuvan
ihanasta lahjasta jonka sain eilen! :)

Mycket på gång hemma hos oss just nu
med allt kalasfixande :) Jag lyckas alltid
få ihop en riklig mängd med olika saker
att göra. Igår bakade jag tårtbottnar och
gjorde en del av tårtans fyllning då den
ska stå i kylen över natten. Idag har jag
fyllt tårtorna, gjort en cheesecake och gjort
färdigt smörgåstårtan. Imorgon är det bara
kvar att dekorera alla tårtor. Imorgon sätter
jag ut bilder på tårtorna. Idag ville jag visa
upp en underbar present som jag fick igår! :)
Muumimamma nuolija
Muminmamma slickepott

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)