sunnuntai 23. joulukuuta 2012

God Jul! - Hyvää joulua!


 Jag vill önska er alla en riktigt härlig jul! Idag har jag ännu haft mycket att göra och tiden börjar ta slut :) Jag är faktiskt ganska lättad över att nu är allt gjort som vi hunnit med och julen väntar inte på det som vi inte hunnit göra. Idag har jag gjort ett par juliga plommon cheesecakes och nu väntar de i kylen. Ska snart börja dekorera de lite. Ni kommer få receptet lagomt till nyår för den passar även bra att serveras efter jul. Nu ska jag börja njuta av julen med familjen och bara ta det lugnt några dagar. Jag bloggar igen ett par dagar efter jul och kommer med nya recept och en häftig nyårs tårta under nästa helg! GOD JUL!

Haluan toivottaa kaikille oikein ihanaa joulua! Tänään on ollut paljon tekemistä ja aika tahtoo loppua :) Olen kuitenkin helpottunut, että joulu ei odota, vaikka minulla olisi vielä vaikka mitä ideoita jouluksi. Tänään valmistui kaksi luumu-juustokakkua ja ne odottavat jääkaapissa. Koristelua vaille valmiita. Saatte reseptin joulun jälkeen sopivasti uudeksi vuodeksi, koska resepti sopii silloinkin tarjottavaksi. Nyt alamme nauttimaan joulusta ja herkuttelemaan. Nautimme joulusta pyhien ajan ja palaan bloggailemaan ennen uutta vuotta. Luvassa uusia reseptejä ja uuden vuoden kakku ensi viikonlopulle! HYVÄÄ JOULUA!


1 kommentti:

Kiitos kommentistasi! :)