perjantai 4. tammikuuta 2013

Design by BMDC

Cupcakes örhängen - korvakorut

Cupcakes and donuts örhängen - korvakorut
Hej igen! Nu har året blivit 2013 och då ska jag komma med något helt nytt till bloggen :) Nämligen nu har mitt andra ganska hemlighetsfulla hobby blivit något som jag ska dela med er! Örhängen inspirerade av Lankatarinas blogg har blivit till under dagarna som bloggen vilat lite, eller snarare jag :) Nackspärr har gjort mitt bakande omöjligt men nu börjar det kännas bättre och imorgon kör jag på för fullt så det kommer en massa igen för våran yngsta fyller ett år nästa vecka och det ska bli muminkalas!

Nu har jag som mål att designa egna örhängen med namnet Design by BMDC (Baking my dream cakes). De örhängen som jag gör nu framöver kommer ni att kunna se här på bloggen. Ska även börja med halsband sen till sommaren. Dessa är nu gjorda enligt Lankatarinas tips i sin blogg :) Så roligt att kunna "baka" på kvällen när alla andra sover ;) Ja jag skulle ju kunna baka hela dagarna långa. Dessa örhängen blir nu en present till en god vän som fyller år denna helg. Jag har alltså använt Fimo massa i olika färger och sedan köpt tillbehören till örhängen från nätet. Roligt hobby!

Hei taas! Vuosi on vaihtunut ja nyt on aika tuoda jotain uutta blogiini vuoden 2013 kunniaksi :) Nyt haluan tuoda minun toisen (ehkä hieman salaisemman) harrastauksen teillekin nähtäväksi! Olen siis alkanut tekemään koruja ja nämä korut ovat valmistuneet näiden päivien aikana kun blogini on levännyt tai pikemminkin itse olen levännyt. Niska on ollut niin jumissa etten ole leiponut monteen päivään. Huomenna taas aloitan leipomisen, koska ensi viikolla nuorimmaisella on 1-vuotis muumisynttärit ja sinne on nyt suunnitteilla makeaa ja suolaista :)

Nyt on tavoitteena suunnitella vähän omia koruja nimellä Design by BMDC (Baking my dream cakes). Nämä korvakorut, jotka nyt olen tehnyt ovat Lankatarinan blogin ohjeilla tehty. On niin ihanaa kun voi vielä "leipoa" kun muut nukkuvat ;) Voisin vaikka leipoa päivät pitkät. Nämä korvikset taitavat löytää tiensä hyvälle ystävälle hänen syntymäpäivänsä kunniaksi! Olen käyttänyt Fimo massaa, joka on kuulemma parasta ja korutarpeet olen ostanut netistä. Ihana harrastus!

8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Eikö ookkin :D Sulle suunnittelenkin ihan omanlaiset! ;)

      Poista
  2. Ovatpa todella söpöisiä. Pitäisko tilata omien lakukorvisten kaveriksi jotkut toiset... :)

    -Hanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ovat kyllä tosi hauskoja! :) Joo ei muuta kuin kakkupalaset seuraavaksi.

      Poista
  3. Jättefina! Vilket roligt pyssel, är det svårt? kram!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Detta är så roligt Katja! Inte svårt alls, prova! Du som kan göra så mycket annat också :) Kram!

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)