perjantai 25. tammikuuta 2013

Sketching for BMDC


Min nya logga och banner är på g och blir klar senast i slutet av februari :) Lite sketching av Robin Heikkilä som är själva konstnären bakom denna. Blir så klart färger och så men Robin skickade mig denna bild för att jag ska kunna se hurdan stil det blir på min logga. Min blogg ser väldigt tråkig ut just nu pga att denna saknas och lite annat också men snart blir det så fint. Jag beställde bannern i december och gissa om jag vill ha den redan nu! Jag är super nöjd redan med en blyertspennversion så den är värd att vänta på måste jag säga. Den kommer bli så häftig! :)

Uusi banneri ja logo on tuloillaan ja tässä esimakua mitä on tulossa viimeistään helmikuun lopulla :) Robin Heikkilä on tämän piirroksen takana ja on lähettänyt minulle kuvan, jotta näen vähän mitä on tulossa. Värit tietenkin puuttuu ja muutakin, mutta tästä näkee jo tyylillisesti mitä se tulee tuomaan blogiini. Tällä hetkellä blogi näyttää tosi tylsältä ja on muutenkin työn alla, mutta siitä tulee hyvinkin hieno, kun kaikki elementit saadaan paikoilleen! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)