maanantai 18. helmikuuta 2013

BMDC T-Shirt



Tänään tein T-paita tilauksen Robin Heikkilän piirtämällä logolla :) Odotan innolla paketin saapuvan, koska tarkoitus on nyt testata logoa myös essuun. Tänään olen vielä levännyt kotona, mutta tilasin mieheltäni ainekset suklaakakkuun ja ananaskookos-kakkuun, jotka valmistuu tällä viikolla. Kumpaakin tekee mieli kokeilla ja miksi ei saisi vähän herkutella kun on ollut kipeänä :) Toivottavasti paljon herkkusuita käy loppuviikosta kylässä!

Idag beställde jag T-shirts med min logga som Robin Heikkilä har ritat :) Jag väntar ivrigt på att se slutresultatet för kommer även beställa förkläden. Jag har vilat ännu idag men beställde lite ingredienser från affären så att jag får baka en chokladtårta och en ananas-kokostårta den här veckan. Jag har länge velat prova dessa två och tänkte att nu slår jag till :) Hoppas det kommer nån på besök i slutet av veckan! 





2 kommenttia:

  1. Vaude! Eihän tässä uskalla tulla käymään jos haluaa herkkulakon pitävän! ;)

    h

    VastaaPoista
  2. Joo täällä ei herkkulakkoja pidellä :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)